Nazlı BARIŞ - Ankara Coşkun Ertepınar Ortaokulu
Öğretim programı entegrasyonu/Curriculum integration/09.10.2019
5. Sınıf Bilim Uygulamaları dersi kazanımları kapsamında eTwinning projemizle ilişkilendirme yaptık.
Within the scope of the Grade 5 Science Applications course achievements, we do curriculum integration with our eTwinning project.

Öğretim programı entegrasyonu kapsamında bilim insanlarının tanıtımına başlamadan önce "Bilim insanı ne yapar?" ve "Bilim insanı neye benzer?"sorularına cevap aradık. Öğrencilerimizin her biri "Bilim insanı ne yapar?" sorusunun cevabını bir kağıda yazdı. Daha sonra bu fikirlerini arkadaşlarıyla paylaştılar. Hazırladıkları not kağıtlarından grup çalışması ile kuleler oluşturdular. En uzun kuleyi yapan grup kazanmış oldu.

Dersin ikinci aşamasında "Bilim insanı neye benzer?" sorusuna cevap aramak için öğrenciler çizimler yaptılar ve daha sonra bu çizimlerini

sayfasına yapıştırdılar. Gerçek bir bilim insanı nasıl görünür kısmında öğrencilerin kendi fotoğrafları yer alıyordu. Geleceğin bilim insanları için oldukça heyecanlı ve şaşırtıcı bir etkinlik oldu.

Before starting the introduction of scientists within the scope of curriculum integration, "What does a scientist do?" and "What does a scientist look like?" Each of our students asked, "What does a scientist do?" wrote the answer to the question on a paper. Later, they shared these ideas with their friends. From the note papers they prepared, they formed towers with group work. The group that built the longest tower won. In the second stage of the course, "What does a scientist look like?" To make an answer to the question, the students made drawings and then page. In the part of how a real scientist appeared, the students had their own photographs. It was a very exciting and surprising event for future scientists.
Yorumlar
Yorum Gönder